Share on Tumblr
Αγαπημένη Ερωτική Σκηνή...
Ποια φαντασίωση σε ερεθίζει πιο πολύ
Αφεντικό/Αφεντικίνα
Συγκεκριμένο σημείο στο κορμί
Σκλάβος/Σκλάβα
Ομαδικό Σεξ
Σενάριο (Μπάτσος-Κλέφτρα κ.ά.)
Αντικείμενο
Αφέντης/Αφέντρα
Μεγαλύτερος άντρας/γυναίκα
Φαγητό
10 Photos In Gallery
          

Πως οι φωτογράφοι "έπλασαν" την ΒΒ

Ο Θεός έπλασε την Brigitte και οι Ευρωπαίοι βρήκαν το «αντίδοτο» της Marilyn…
Το απόλυτο σύμβολο του σεξ (γαλλικής καταγωγής) ξετρέλανε τους άντρες με τις τολμηρές της εμφανίσεις και έγινε η Nο 1 πρωταγωνίστρια στις σεξουαλικές φαντασιώσεις τους.
Εκατομμύρια αρσενικά προμηθεύτηκαν τις αποκαλυπτικές φωτογραφίες της και την είχαν συντροφιά στο δωμάτιό τους έστω και σε χάρτινη μορφή...
Δημιουργοί αυτών των εικόνων ήταν διάσημοι φωτογράφοι αλλά και επιδέξιοι παπαράτσι που απαθανάτιζαν τη Μπεμπέ σε κάθε της βήμα.
Εβδομηνταπέντε τέτοιες φωτογραφίες αποτελούν το υλικό της έκθεσης «Brigitte Bardot and the Original Paparazzi».
Μάλιστα η έκθεση συμπίπτει με τα 75α γενέθλια της Γαλλίδας σταρ αλλά και με τη συμπλήρωση των 50 χρόνων από τη «γέννηση» των παπαράτσι...
Η γκάμα των εικόνων που παρουσιάζονται, μεγάλη. Φωτογραφίες από προσωπικές στιγμές της Bardot με τους κατά καιρούς συντρόφους της, απο τα γυρίσματα των ταινιών της, από βόλτες στα μαγάζια, από αφίξεις σε αεροδρόμια, από ξέγνιαστες διακοπές παρέα με άλλους διάσημους όπως ο Pablo Picasso.

Ο "Δημιουργός"

Οι φωτογράφοι που την «αιχμαλώτισαν» με το φακό τους, δεκάδες.
Ο μάστερ των πορτραίτων, Sam Levin ήταν από τους πρώτους που απαθάνατισε τη Bardot, δημιουργώντας τις πιο χαρακτηριστικές φωτογραφίες της Γαλλίδας ηθοποιού.
Η αλήθεια είναι πως όταν η Γαλλία έψαχνε για τη νέα εθνική της σταρ, ο Levin «ανακάλυψε» τη νεαρή Brigitte. Τη φωτογράφησε «αναμαλλιασμένη», ξυπόλυτη με παιδική αφέλεια αλλά και ζωώδη σεξουαλικότητα.
Ουσιαστικά ο Levin δημιούργησε την εικόνα της σεξουαλικά απελευθερωμένης γυναίκας. Φημολογείται ότι το 1960 οι φωτογραφίες της Bardot πούλησαν στη Γαλλία περισσότερα αντίτυπα από ότι ο Πύργος του Αϊφελ.
Λίγα χρόνια μετά, το 1967, ο ίδιος τράβηξε μια σειρά φωτογραφιών οι οποίες είναι πιά θρυλικές. Η Bardot, στο pick της καριέρας της, κάθεται  topless σε μια καρέκλα σκηνοθέτη.
Η Simone de Beauvoir γράφει στο βιβλίο της «Brigitte Bardot and the Lolita Syndrome»: «Τα ρούχα της δεν είναι φετίχ και όταν γδύνεται δεν αποκαλύπτει ένα μυστήριο... Περπατά, χορεύει, κινείται και ο ερωτισμός της δεν είναι μαγικός αλλά άγριος. Για εκείνη το αρσενικό είναι ένα αντικείμενο, όπως είναι αυτή για τους άντρες».

Οι παπαράτσι

Μια τέτοια γυναίκα πως να μην την κυνηγούν όλοι και κυρίως οι παπαράτσι…
Πριν πενήντα χρόνια ο Ιταλός Tazio Secchiaroli έγινε το σύμβολο μιας νέας γενιάς φωτογράφων. Γνωστός και ως «Paparazzo» ήταν ο «κυνηγός» σκανδάλων στη Via Veneto της Ρώμης.
Αυτό ήταν το διαβατήριο για να μπει στα μεγάλα στούντιο και να τραβάει τους σταρ της εποχής κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων τους. Ο Secchiaroli και άλλοι πολλοί παπαράτσι φωτογράφησαν τη Bardot πίσω από τις κάμερες ακολουθώντας τη Γαλλίδα σταρ καταπόδας.
Οι φωτογραφίες τους παρότι δεν ήταν στυλιζαρισμένες, είχαν τη δική τους, μοναδική καλλιτεχνική αξία. Πολλές φορές το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Και σε αυτό βοηθούσε φυσικά και η ιδιαίτερη μορφή του μοντέλου τους...

Το άγριο σύμβολο του Σεξ

«Οι μακριές αισθησιακές μπούκλες της πέφτουν ως τους ώμους της όμως το χτένισμα της είναι σαν  ανέμελου παιδιού. Οι γραμμές των χειλιών της θυμίζουν σούφρωμα μωρουδίσιου στόματος όμως αυτά τα χείλη είναι για φίλημα.
Βγαίνει έξω ξυπόλυτη, σνομπάρει τα κομψά ρούχα, τα κοσμήματα, τα φτιασιδώματα, κάθε τι ψεύτικο. Ομως το περπάτημα της είναι τόσο λάγνο που... και άγιο κολάζει.
Η Mπεμπέ φαίνεται διαθέσιμη για τον καθένα, όμως παραδόξως προκαλεί το φόβο. Υπάρχει κάτι το ασυμμόρφωτο στο μουτρωμένο πρόσωπό της, στο ρωμαλέο σώμα της. Δεν ύπαρχει τίποτα το άσεμνο πάνω της. Εχει αυτού του είδους την αβίαστη αξιοπρέπεια».

Simone de Beauvoir

5... Ποντικίνες για να ανέβουν στο Κρεββάτι
Ετσι έγινε ο Ανδρας το Ισχυρό Φύλο
Η Kate Moss Γυμνή, Χωρίς Λογοκρισία
Εγινε Γυμνό Μοντέλο στα 16 της Χρόνια!
 
Επικοινωνία
Όνομα:
Επίθετο:
email:
Σχόλιο: