Share on Tumblr
Αγαπημένη Ερωτική Σκηνή...
Ποια φαντασίωση σε ερεθίζει πιο πολύ
Αφεντικό/Αφεντικίνα
Συγκεκριμένο σημείο στο κορμί
Σκλάβος/Σκλάβα
Ομαδικό Σεξ
Σενάριο (Μπάτσος-Κλέφτρα κ.ά.)
Αντικείμενο
Αφέντης/Αφέντρα
Μεγαλύτερος άντρας/γυναίκα
Φαγητό

Γυμνή στη Μπανιέρα του Χίτλερ



Μπορεί η πιο εμβληματική εικόνα για την πτώση του Γ’ Ράιχ να είναι η είσοδος του σοβιετικού στρατού στο Ράιχσταγκ, όμως υπάρχει και άλλη μια εικόνα που έδειχνε ότι ο Χίτλερ... δεν είναι πια εδώ.

Λίγο πριν την συνθηκολόγηση των Γερμανών (Μάιος 1945) η 38χρονη φωτορεπόρτερ και πρώην μοντέλο Lee Miller βρέθηκε στο άδειο σπίτι του Αδόλφου Χίτλερ στο Μόναχο. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού είχε αυτοκτονήσει στο καταφύγιο του στο Βερολίνο την ίδια μέρα, στις 30 Απριλίου του 1945!

 

Με μια πρώτη ματιά στην φωτογραφία ίσως λίγοι παρατηρούν αμέσως ότι η Lee βρίσκεται σε ένα πολύ ιδιαίτερο μπάνιο. Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται μια όμορφη γυναίκα για την οποία έχει ειπωθεί ότι «ήταν το ελεύθερο αμερικανικό πνεύμα τυλιγμένο στο σώμα μιας Ελληνίδας θεάς». Ομως όταν κοιτάξει κανείς την φωτογραφία πιο προσεκτικά θα δει πως στα αριστερά βρίσκεται ένα πορτραίτο του Χίτλερ. Πάνω στο σκαμπό δεξιά φαίνεται το στρατιωτικό τζάκετ της Lee και στο πάτωμα οι αρβύλες της.

Τη φωτογραφία τράβηξε ο συνάδελφός της, διάσημος φωτογράφος του περιοδικού Life, David Scherman με τον οποίο η Lee είχε δεσμό κατά τη διάρκεια του πολέμου. Το ζευγάρι είχε μπει στο Μόναχο μαζί με τα αμερικανικά στρατεύματα και περπατώντας κατά τύχη πέρασαν έξω από το σπίτι του Χίτλερ το οποίο βρισκόταν στον αριθμό 16 ή 27 της Prinzenregentplatz.

H Lee είχε γράψει στο ημερολόγιό της: «Ο οποιοσδήποτε με ένα μέσο εισόδημα θα μπορούσε να είναι ο ιδιοκτήτης αυτού του διαμερίσματος. Ο χώρος ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, είχε ηλεκτρικό, ζεστό νερό, θέρμανση και ψυγείο. Το μόνο που έδειχνε ότι αυτό το σπίτι ήταν του Χίτλερ ήταν τα αρχικά του Α.Η».

Το ζευγάρι πέρασε τρεις νύχτες στο σπίτι του Γερμανού δικτάτορα. Ο Scherman και η Lee κάθισαν στο γραφείο του, κοιμήθηκαν στο κρεβάτι του και πλύθηκαν στο μπάνιο του. «Ημασταν σαν στο σπίτι μας» είχε γράψει η Lee.

Η τραγική ειρωνεία ήταν πως οι δύο φωτορεπόρτερ λίγο πριν βρουν το σπίτι του Χίτλερ, είχαν μπει στο στρατόπεδο Νταχάου στο οποίο απαθανάτισαν τα θύματα των ναζιστών.

 

Οταν η συγκεκριμένη φωτογραφία δημοσιεύτηκε στη Vogue, η Miller ρωτήθηκε γιατί επέλεξε να φωτογραφηθεί στην μπανιέρα του Χίτλερ. Εκείνη απάντησε ότι προσπαθούσε να ξεπλύνει από πάνω της την «βρωμιά» του Νταχάου. Στο ίδιο μπάνιο και η Miller είχε φωτογραφήσει το σύντροφό της να πλένεται, όμως η εικόνα που «έμεινε» ήταν η δική της.

«Εξωτερικά έμοιαζα με άγγελο» είχε πει η Miller «ομως μέσα μου ένιωθα σαν δαίμονας. Από μικρό παιδί είχα γνωρίσει τον πόνο όλου του κόσμου».

Καμουφλάζ: Φωτογραφία του David Scherman 

Σε μια επιστολή της στην αρχισυντάκτρια της Vogue είχε γράψει:

«Εμενα στο διαμέρισμα του Χίτλερ, όταν ανακοινώθηκε πως είναι νεκρός τα μεσάνυχτα της Πρωτομαγιάς. Ωραία λοιπόν ήταν νεκρός. Για μένα βέβαια ποτέ δεν ήταν ζωντανός. Ολα αυτά τα χρόνια πίστευα πως ήταν μια διαβολική τερατώδης μηχανή, μέχρι που επισκέφτηκα τα μέρη που έκανε διάσημα, μίλησα με ανθρώπους που τον γνώριζαν, ανακάλυψα μυστικά του, έφαγα και κοιμήθηκα στο σπίτι του. Τότε για μένα έγινε λιγότερο θρυλικός και κατά συνέπεια περισσότερο απαίσιος, έχοντας καταλάβει ότι είχε σχεδόν ανθρώπινες συνήθειες: σαν ένα πίθηκο που σε αγκαλιάζει όπως ένας κανονικός άνθρωπος.»

Οι New York Times είχαν γράψει για τη φωτογραφία: «Ενα πορτραίτο του Χίτλερ ισορροπεί πάνω στο χείλος της μπανιέρας, ένα κλασικό γυναικείο άγαλμα βρίσκεται απέναντι πάνω στην τουαλέτα. Η Lee μέσα στο μπάνιο, υπέροχη όπως πάντα, τρίβει τον ώμο της. Μια γυναίκα ανάμεσα στη φρίκη και την ομορφιά, ανάμεσα στην εικόνα και στο όραμα».

Γυμνή μέσα σε μια άλλη μπανιέρα

Το 1930 και σε ηλικία 23 χρονών η Lee είχε ποζάρει γυμνή μέσα σε μια άλλη μπανιέρα για τον πατέρα της (!), Theodore Miller. Για τη σχέση τους έχουν γραφτεί διάφορα πράγματα. Ενας από τους συντρόφους της Lee ο διάσημος φωτογράφος Man Ray του οποίου ήταν μούσα, είχε αναστατωθεί από τη σχέση του πατέρα και της κόρης. Και εκείνος βέβαια δεν ήταν κανένας άγγελος: είχε ζητήσει από τη Lee να δένεται μαζί του με μια χρυσή αλυσίδα όταν βγαίνουν έξω. Πάντως το γεγονός ότι ο Theodore Miller φωτογράφιζε την κόρη γυμνή στο κρεβάτι, έκανε μεγάλη εντύπωση στον εραστή της.

   

H Lee μαζί με τον πατέρα της

Πολύ αργότερα όταν ο γιος της διάσημης φωτογράφου αποφάσισε να γράψει τη βιογραφία της, ανακάλυψε πως όταν η Lee ήταν επτά χρονών η οικογένεια της την έστειλε να μείνει σε ένα φιλικό σπίτι, επειδή η μητέρα της ήταν άρρωστη. Εκεί το μικρό κορίτσι βιάστηκε και μολύνθηκε από γονόρροια, όμως οι γονείς της δεν έκαναν τίποτα για αυτό το αποτρόπαιο γεγονός.

Μάλιστα ο πατέρας της από εκείνη την περίοδο και μετά ξεκίνησε να φωτογραφίζει τη Lee γυμνή. Επειδή ο γιος της φωτογράφου δεν βρήκε κάποιες αποδείξεις για το αν ο Miller κακοποιούσε την κόρη του, πιστεύει ότι είναι πιθανό όλο αυτό να το έκανε για να τονώσει την αυτοπεποίθηση της λόγω του βιασμού και της αρρώστιας που κόλλησε.

Ο πατέρας της συνέχιζε να τη φωτογραφίζει γυμνή για αρκετά χρόνια, όμως η Lee δεν φαίνεται να ένιωθε καθόλου άνετα με αυτήν την κατάσταση. Στα 19 κατά τύχη γίνεται μοντέλο και μια διαφήμισή της για τα προϊόντα γυναικείας υγιεινής Kortex προκαλεί σκάνδαλο.

Το 1929 φεύγει από τις ΗΠΑ και ταξιδεύει στο Παρίσι όπου γνωρίζεται με το διάσημο φωτογράφο Man Ray. Γίνεται μαθήτριά του, μοντέλο του και ερωμένη του και εκείνος τη φωτογραφίζει αρκετές φορές γυμνή. Η ομορφιά της δεν άφησε ασυγκίνητους διάσημους άντρες της εποχής όπως τον Charlie Chaplin και τον Pablo Picasso, στον οποίο πόζαρε για έξι πορτραίτα.

H Lee μαζί με τον Pablo Picasso

Στο μεταξύ η Miller είχε παντρευτεί έναν πλούσιο Αιγύπτιο και εκεί κάπου στα μέσα των 30s η μούσα των καλλιτεχνών και η ερωμένη πάντα πολύ μεγαλύτερων αντρών, αποφασίζει πως δεν θα είναι πια ένα sex symbol. Ομως βαριέται σύντομα τη ζωή στο Κάιρο και το 1937 επιστρέφει στο Παρίσι όπου γνωρίζει τον ζωγράφο Roland Penrose, τον οποίο θα παντρεύονταν δέκα χρόνια αργότερα.

To 1942 γίνεται πολεμική ανταποκρίτρια και καλύπτει πολλά από τα μεγάλα γεγονότα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μάλιστα ήταν από τις λίγες γυναίκες φωτορεπόρτερ που ακολουθούσαν το στρατό. Για την ακρίβεια δύο ήταν όλες κι όλες.

Ολα όσα έζησε εκείνη την περίοδο της άφησαν τέτοιες «πληγές» που έπεσε σε κατάθλιψη. Ακόμα και ύστερα από χρόνια δεν μπορούσε να ξεπεράσει τη φρίκη του πολέμου που ξεκίνησε ένας «κανονικός» άνθρωπος που ζούσε σε ένα συνηθισμένο διαμέρισμα του Μονάχου...

Πηγές: Wikipedia
Digital Journal
Daily Mail

Φωτογραφίες από τον Man Ray

 

 

 

 

Copa America: Χάσαμε τη Larissa & την Παραγουάη
Ενας... Κύκνος με Κόκκινα Μαλλιά
Η Ρωσίδα που μπούκαρε στον Τελικό, Γυμνή
Γειτόνισσα Αφέντρα με Φετίχ τους Κορσέδες
 
Επικοινωνία
Όνομα:
Επίθετο:
email:
Σχόλιο: